У рамках работы канферэнцыі «Сучасная адукацыя: пераемнасць і бесперапыннасць адукацыйнай сістэмы «школа - універсітэт - прадпрыемства» прайшлі круглыя сталы з удзелам замежных экспертаў, педагагічных работнікаў, прадстаўнікоў арганізацый-заказчыкаў кадраў і студэнтаў, практычныя семінары, майстар-класы ў напрамку асноўнай дзейнасці 13 факультэтаў універсітэта па падрыхтоўцы спецыялістаў і абітурыентаў.
У канферэнц-зале ГДУ выкладчык вуснага англійскай мовы, прадстаўнік ІТ-кампаніі «Эксадел» Джуліян Тэвэлiн (Вермонт, ЗША) правёў міжнародны навукова-практычны семінар "МІР лічбавай будучыні". Перад студэнтамі, выкладчыкамі і гасцямі нашай ВНУ ён выступіў з дакладам «Крытычнае мысленне і вусны англійскi — працэс арганізацыі змястоўнай размовы ў класе". Па словах Джуліяна Тэвэлiна, сучаснае жыццё ўсталёўвае свае прыярытэты: ня простае веданне фактаў, не ўменні, як такія, а здольнасць карыстацца набытым; ня аб'ём інфармацыі, а ўменне атрымліваць яе і мадэліраваць; ня спажывецтва, а стварэнне і супрацоўніцтва. Ён лічыць, што арганічнае ўключэнне работы па тэхналогіі крытычнага мыслення ў сістэму адукацыі дае добрую магчымасць асобаснага росту.
Кіраўнік метадычнага аб'яднання настаўнікаў замежных моў горада і творчай групы настаўнікаў замежных моў вобласці Віталь Пятроўскі, у скарбонцы якога перамогі ў прафесійных конкурсах, распрацоўка эксперыментальных праектаў і тройчы заваяванае званне лепшага настаўніка замежных моў у Гомелі, прадэманстраваў распрацоўку кампаніі Meccano - праграмуемых чалавекападобных робатаў Meccanoid. У 2015-2017 гадах гэтыя робаты былі прызнаныя аднымі з самых інтэрактыўных і функцыянальных ў свеце. Педагог падзяліўся сваім вопытам выкарыстання Meccanoidа ў працы і адзначыў, што як толькі стаў выкарыстоўваць робатаў на ўроках, то цікавасць дзяцей да вывучэння англійскай мовы значна ўзрос.
На абласным навукова-практычным семінары «ГДУ - школа: дыстанцыйнае навучанне» выкладчыкі ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі Гомельскай вобласці, прадстаўнікі ГОIРО, кіраўнікі падраздзяленняў факультэта давузаўскай падрыхтоўкі і выкладчыкі універсітэта абмеркавалі пытанні ўкаранення тэхналогій дыстанцыйнага навучання ў навучальны працэс у рамках асабістай прафесійнай дзейнасці настаўнікаў-прадметнікаў і на ўзроўні ўстаноў адукацыі раёна. Праграма правядзення семінара ўключала знаёмства з магчымасцямі бінарнай сістэмы дыстанцыйнага навучання універсітэта «тьюторы» і вопытам яе выкарыстання ў навучальным працэсе факультэта давузаўскай падрыхтоўкі і універсітэта, а таксама практычнае занятак ў кампутарным класе універсітэта, накіраванае на тэхнічнае асваенне інструментара бінарнай дыстанцыйнай сістэмы.
Канферэнцыя стала пляцоўкай для абмену вопытам і перадавымі практыкамі ў рамках работы адукацыйнай сістэмы «школа - універсітэт - прадпрыемства», а таксама павышэння эфектыўнасці падрыхтоўкі спецыялістаў-практыкаў.